Bu Sayfadan Ne Öğreneceğim?

Merhaba Arkadaşlar

Bu okuduğunuz satırlardan ne öğreneceksiniz? Hemen söyleyeyim.
Panik atağın bir hastalık olmadığını, çok kolay bir şekilde üstesinden gelebileceğinizi, doktora, MR çektirmenin, kalp grafisi çektirmenin anlamsız olduğunu, ataklara karşı neler yapılacağını daha da önemlisi panik atağı tanımayı öğreneceksiniz.

Benim de olduğu gibi herkesin bir hayat hikayesi var. Size hepsini anlatacağım. Nasıl yakalandım, ne yaptım, nasıl bitirdim herşeyi eksiksiz yazacağım. 

Son söyleyeceğim sözü baştan söylemek istiyorum. İlk önce kurtulacağınıza, hasta olmadığınıza kendinizi inandırmalısınız. Zor ama bir o kadar kolay. Yapılamayacak bir şey değil. Unutmayın ki bu satırları yazan "Ben" bir aralar sizin gibiydim.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Panik Atağın Kesin Çözümü Burada

İlk Panik Atak Hikayem (2012)